Більш ніж сторічна історія кіно назбирала безліч
різноманітних «стандартних» рішень, сюжетів і ситуацій, що старанно
використовують режисери всього світу. Їх накопичилося стільки, що не можна й
кроку ступити, щоб не наштовхнутися на один з них. Причин такого явища дуже
багато, а одна з головних – неможливо уникнути повторів у такій кількості
кінопродукції, яка є на сьогоднішній день. Дивлячись той чи інший фільм, ми вже
без особливих зусиль можемо вгадати наступні дії героя чи навіть фразу, яку він
має виголосити в певний момент. Тож давайте згадаємо деякі такі моменти.
Немає сигналу!
Уявімо собі, що за нами женеться маніяк чи стався потоп,
землетрус, кінець світу, поява інопланетних істот і тому подібне. Ми ж звісно
беремо до рук телефон, а він... Як думаєте? Так, не працює: немає мережі,
розрядилася батарея чи ще якісь перешкоди. А як інакше? Це ж кіно!
У нас компанія!
Якби усе було спокійно, було б не цікаво. А тому маємо
безпрограшний варіант – незваний гість. Як ви здогадалися, це не тьотя Мотя з
Бразилії приїхала. До головних героїв завітали їхні «найкращі друзі».
Йди звідти!
Повірте, ця фраза звучить з кращих спонукань. Зазвичай
вона лунає, коли героєві у дуже недалекому часі буде ой як несолодко. До речі,
часто її можна почути відразу ж після попереднього вислову.
Ні-і-і-і-і!!!
Якщо героєві так і не вдалося забрати з небезпечної зони
вчасно, то цілком логічним буде наступний вислів, який зазвичай викрикує
близька йому людина. Він складається лише з одного слова, але такого
багатозначного!
І на десерт:
- Якщо головний герой раптом потрапив у полон до головного лиходія, то лиходій ніколи не вб'є першого, не розповівши йому про свої подальші злодійські плани або не пояснивши в подробицях причину своєї неприязні до головного героя. Це дасть головному героєві час для героїчного порятунку себе, або ж в цей момент з'являться друзі головного героя і врятують його.
- Увімкнувши телевізор, головний герой завжди відразу ж потрапляє на новини, пов'язані з подіями, що відбуваються у фільмі.
- Бомби завжди розміновуються на останній секунді. Також майже кожна бомба з годинниковим механізмом оснащена індикатором з великими червоними цифрами.
- Навіть у самісінькому центрі багатомільйонного міста у героя завжди є можливість припаркувати автомобіль прямо перед тим будинком, у який йому потрібно потрапити.
- Не страшно, якщо на героя напала велика кількість супротивників. Все одно вороги будуть нападати на героя по одному, а інші будуть терпляче чекати своєї черги, оточивши його з усіх сторін.
- У сцені погоні перед автомобілями, що переслідують героя, обов'язково з’являється величезна вантажівка, що переїжджає вулицю або здійснює розворот. Вантажівка зазвичай вартує саме їх.
- Система вентиляції будь-якого хмарочоса – найкраще місце для того, щоб сховатися. Нікому і в голову не прийде шукати героя там, зате по ній можна безперешкодно потрапити в будь-яку частину будівлі.
- Незалежно від кількості грошей (10 тисяч доларів або 10 мільйонів), ці самі гроші займають однакову кількість місця в кейсі, де і лежать 100-доларовими купюрами.
- Ножі і пістолети найкраще вибивати з вражої руки ногою. Ще краще – з розвороту. Зовсім чудово – в стрибку.
- Герой, тікаючи від автомобіля (мотоцикла і т д.), майже завжди продовжує бігти по вулиці, (дорозі, стежці), хоча повернути будь-куди йому нічого не заважає.
- У фільмах жахів головні герої, залишившись у будинку одні, йдуть на пошуки чогось невідомого, до того ж, ніколи не включаючи світло. Або ж останній не горить у зв’язку з поломкою.
- Кращий варіант врятуватися від вибуху – гарно стрибнути метрів на 10. Звичайно ж в останній момент. Звичайно ж без жодної подряпини.
Немає коментарів:
Дописати коментар