вівторок, 9 квітня 2013 р.

Кіноштампи

Більш ніж сторічна історія кіно назбирала безліч різноманітних «стандартних» рішень, сюжетів і ситуацій, що старанно використовують режисери всього світу. Їх накопичилося стільки, що не можна й кроку ступити, щоб не наштовхнутися на один з них. Причин такого явища дуже багато, а одна з головних – неможливо уникнути повторів у такій кількості кінопродукції, яка є на сьогоднішній день. Дивлячись той чи інший фільм, ми вже без особливих зусиль можемо вгадати наступні дії героя чи навіть фразу, яку він має виголосити в певний момент. Тож давайте згадаємо деякі такі моменти.

Немає сигналу!
Уявімо собі, що за нами женеться маніяк чи стався потоп, землетрус, кінець світу, поява інопланетних істот і тому подібне. Ми ж звісно беремо до рук телефон, а він... Як думаєте? Так, не працює: немає мережі, розрядилася батарея чи ще якісь перешкоди. А як інакше? Це ж кіно!


У нас компанія!
Якби усе було спокійно, було б не цікаво. А тому маємо безпрограшний варіант – незваний гість. Як ви здогадалися, це не тьотя Мотя з Бразилії приїхала. До головних героїв завітали їхні «найкращі друзі».



Йди звідти!
Повірте, ця фраза звучить з кращих спонукань. Зазвичай вона лунає, коли героєві у дуже недалекому часі буде ой як несолодко. До речі, часто її можна почути відразу ж після попереднього вислову.


Ні-і-і-і-і!!!
Якщо героєві так і не вдалося забрати з небезпечної зони вчасно, то цілком логічним буде наступний вислів, який зазвичай викрикує близька йому людина. Він складається лише з одного слова, але такого багатозначного!

І на десерт:

  • Якщо головний герой раптом потрапив у полон до головного лиходія, то лиходій ніколи не вб'є першого, не розповівши йому про свої подальші злодійські плани або не пояснивши в подробицях причину своєї неприязні до головного героя. Це дасть головному героєві час для героїчного порятунку себе, або ж в цей момент з'являться друзі головного героя і врятують його.
  • Увімкнувши телевізор, головний герой завжди відразу ж потрапляє на новини, пов'язані з подіями, що відбуваються у фільмі.
  • Бомби завжди розміновуються на останній секунді. Також майже кожна бомба з годинниковим механізмом оснащена індикатором з великими червоними цифрами.
  • Навіть у самісінькому центрі багатомільйонного міста у героя завжди є можливість припаркувати автомобіль прямо перед тим будинком, у який йому потрібно потрапити.
  • Не страшно, якщо на героя напала велика кількість супротивників. Все одно вороги будуть нападати на героя по одному, а інші будуть терпляче чекати своєї черги, оточивши його з усіх сторін.
  • У сцені погоні перед автомобілями, що переслідують героя, обов'язково з’являється величезна вантажівка, що переїжджає вулицю або здійснює розворот. Вантажівка зазвичай вартує саме їх.
  • Система вентиляції будь-якого хмарочоса – найкраще місце для того, щоб сховатися. Нікому і в голову не прийде шукати героя там, зате по ній можна безперешкодно потрапити в будь-яку частину будівлі.
  • Незалежно від кількості грошей (10 тисяч доларів або 10 мільйонів), ці самі гроші займають однакову кількість місця в кейсі, де і лежать 100-доларовими купюрами.
  • Ножі і пістолети найкраще вибивати з вражої руки ногою. Ще краще – з розвороту. Зовсім чудово – в стрибку.
  • Герой, тікаючи від автомобіля (мотоцикла і т д.), майже завжди продовжує бігти по вулиці, (дорозі, стежці), хоча повернути будь-куди йому нічого не заважає.
  • У фільмах жахів головні герої, залишившись у будинку одні, йдуть на пошуки чогось невідомого, до того ж, ніколи не включаючи світло. Або ж останній не горить у зв’язку з поломкою.
  • Кращий варіант врятуватися від вибуху – гарно стрибнути метрів на 10. Звичайно ж в останній момент. Звичайно ж без жодної подряпини.

Немає коментарів:

Дописати коментар